Reklamačný formulár
Reklamácie a servis tovaru
Mrzí nás, ak sa u vášho produktu vyskytol problém. Našim cieľom je vybaviť reklamáciu rýchlo, korektne a bez zbytočného zdržiavania.
V spodnej časti stránky si môžete stiahnuť vzor formulára.
REKLAMAČNÝ FORMULÁR
Predávajúci:
Názov firmy: Opal Logistic s. r. o.
IČ DPH: SK2121928875
1. Údaje o zákazníkovi
Meno a priezvisko / Názov firmy: ...............................................................
Adresa: .................................................................................................
Telefón: ...............................................................................................
E-mail: ..................................................................................................
2. Údaje o objednávke
Číslo objednávky / faktúry: ...............................................................
Dátum nákupu: ...............
Spôsob úhrady: ...............................................................
3. Reklamovaný tovar
Názov tovaru: ....................................................................................
Kód / označenie: ..............................................................................
Množstvo: ........................................................................................
4. Popis závady
Popis reklamovanej chyby (ako sa prejavuje, kedy sa vyskytla):
...............................................................................................................
...............................................................................................................
...............................................................................................................
Bol tovar už niekedy opravovaný?
☐ Áno, kedy a kým: .............................................................................
☐ Nie
5. Požadovaný spôsob vybavenia reklamácie
Prosím, zaškrtnite preferovanú možnosť:
☐ odstránenie vady (oprava)
☐ výmena tovaru za bezchybný kus
☐ primeraná zľava z ceny
☐ odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí
Poznámka zákazníka:
...............................................................................................................
...............................................................................................................
6. Spôsob doručenia reklamácie
Reklamácie je možné zaslať prepravcom Packeta na adresu / číslo zberného miesta:
I_16740
Odborárov 4989
945 04 Komárno
Kontaktný telefón k preprave: +421 940 272 010
Prosím, priložte k zásielke:
-
tento vyplnený reklamačný formulár,
-
kópiu faktúry / objednávky, (ak je k dispozícii).
-
prípadnú fotodokumentáciu (ak je k dispozícii).
7. Dátum a podpis
Dátum: ...............
Podpis zákazníka: ...............................................................
Nižšie si môžete stiahnuť vzor formulára.
