Nakupujte s dôverou – 30 dní na vrátenie tovaru.

Reklamačný formulár

Reklamácie a servis tovaru

Mrzí nás, ak sa u vášho produktu vyskytol problém. Našim cieľom je vybaviť reklamáciu rýchlo, korektne a bez zbytočného zdržiavania.

V spodnej časti stránky si môžete stiahnuť vzor formulára.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

Predávajúci:
Názov firmy: Opal Logistic s. r. o.
IČ DPH: SK2121928875


1. Údaje o zákazníkovi

Meno a priezvisko / Názov firmy: ...............................................................
Adresa: .................................................................................................
Telefón: ...............................................................................................
E-mail: ..................................................................................................


2. Údaje o objednávke

Číslo objednávky / faktúry: ...............................................................
Dátum nákupu: ...............
Spôsob úhrady: ...............................................................


3. Reklamovaný tovar

Názov tovaru: ....................................................................................
Kód / označenie: ..............................................................................
Množstvo: ........................................................................................


4. Popis závady

Popis reklamovanej chyby (ako sa prejavuje, kedy sa vyskytla):

...............................................................................................................
...............................................................................................................
...............................................................................................................

Bol tovar už niekedy opravovaný?
☐ Áno, kedy a kým: .............................................................................
☐ Nie


5. Požadovaný spôsob vybavenia reklamácie

Prosím, zaškrtnite preferovanú možnosť:

☐ odstránenie vady (oprava)
☐ výmena tovaru za bezchybný kus
☐ primeraná zľava z ceny
☐ odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí

Poznámka zákazníka:

...............................................................................................................
...............................................................................................................


6. Spôsob doručenia reklamácie

Reklamácie je možné zaslať prepravcom Packeta na adresu / číslo zberného miesta:

I_16740
Odborárov 4989
945 04 Komárno

Kontaktný telefón k preprave: +421 940 272 010

Prosím, priložte k zásielke:

  • tento vyplnený reklamačný formulár,

  • kópiu faktúry / objednávky, (ak je k dispozícii).

  • prípadnú fotodokumentáciu (ak je k dispozícii).


7. Dátum a podpis

Dátum: ...............
Podpis zákazníka: ...............................................................

 

Nižšie si môžete stiahnuť vzor formulára.

reklamacny_formular_VZOR NA STIAHNUTIE