Nakupujte s dôverou – 30 dní na vrátenie tovaru.

ASUS Premium Care - 2 roky - Vrátenie tovaru + ochrana pred náhodným poškodením, pre NTB, el.

Kód: 133250
Neohodnotené
€30,59 €24,87 bez DPH
Na objednávku obvykle do 7 dní
ASUS Premium Care - 2 roky - Vrátenie tovaru + ochrana pred náhodným poškodením, pre NTB, el.

Detailné informácie

Diskontné ceny
Diskontné ceny
Nakupujte výhodne s našimi špeciálnymi zľavami.
Darček k objednávke
Darček k objednávke
Potešte sa bonusom navyše k vášmu nákupu.
Vaša objednávka je u nás v bezpečí
Zaručujeme spoľahlivé a rýchle doručenie tovaru až k vám domov.
Rýchla expedícia
Rýchla expedícia
Expedujeme do dvoch dní.

Podrobný popis

Funkcie a špecifikácie služby: Informácie o funkciách a špecifikáciách vášho balíka služieb nájdete v nižšie uvedených údajoch. Vyzdvihnutie a vrátenie Všetko sa vybavuje z pohodlí vášho domova. Objednajte si službu niekoľkými kliknutiami na počítači alebo telefóne. Nemusíte nikam chodiť ani telefonovať. Ušetríte čas aj peniaze. Vďaka službe Pick up and Return k vám domov pošleme kuriéra, ktorý tovar prevezme a po oprave vám ho vráti. Neplatíte ani cent, spoločnosť ASUS hradí všetky náklady na dopravu. Je to rýchle a jednoduché. Podľa statistik je až 90 % záručných opráv dokončených do 5 pracovných dní, ak má servis potrebné diely na sklade. Stav servisu si môžete skontrolovať online. Stačí kliknúť na "Check Repair Status" v spodnej časti stránky http://www.asus.com/sk alebo naskenovaním QR kódu na mobilnom telefóne. Spoločnosť ASUS ponúka službu PickUp and Return ako službu nad rámec bežnej služby objednávania opravy u predajcu, u ktorého bol výrobok zakúpený. Ide o kuriérsku spoločnosť, ktorá vyzdvihne výrobok od zákazníka a po oprave ho vrátí zákazníkovi rovnakou cestou. V tomto prípade zákazník nemusí kontaktovať predajcu. Táto služba sa vzťahuje na notebooky, mobilné telefóny, tablety, LCD monitory, počítače All-in-One a stolové počítače od spoločnosti ASUS zakúpené v Českej republice a na Slovensku. Sériové číslo zadané vo formulári sa okamžite overí, aby bolo možné dohodnúť opravu PickUp and Return. Ak výrobok nepatrí medzi tie, pre ktoré je možné opravu zariadiť týmto spôsobom, potom je objednávateľ upozornený, že je potrebné kontaktovať predajcu za účelom zabezpečenia opravy. Reklamáciu je možné vybaviť prostredníctvom formulára na stránke http://www.asus.com/sk v časti "Reklamácie a opravy" alebo prostredníctvom prímého odkazu tu https://rma.asus-europe.eu/sk alebo naskenovaním QR kódu na mobilnom telefóne. V rámci záručnej opravy je táto služba hradená spoločnosťou ASUS, a preto zákazník nič neplatí. Miestna ochrana pred náhodným poškodením (LADP) A. Tento balík služieb sa vzťahuje na nasledujúce typy náhodného poškodenia spôsobeného bežným používaním: Pády, pády alebo iné nárazy Poškodenie kapalinami Poškodenie elektrickým prepätím Náhodné rozbitie B. V rámci tohto servisného balíka je možné uplatniť nárok len na jednu (1) kľúčovú časť(Key part). V prípade akýchkoľvek ďalších nárokov na opravu kľúčového dielu (kľúčových dielov) znáša náklady na prácu, dopravu a náhradné diely zákazník. C. Uvedené kľúčové časti zahŕňajú obrazovku (LCD), jednotku DVD/CD ROM, základnú desku, procesor, jednotku pevného disku a pamäť. D. Celkové kumulatívne náklady na opravy poskytované v rámci tohto servisného balíka nesmú presiahnuť kupnú cenu výrobku u zákazníka. E. Na všetky komponenty opravené alebo vymenené servisným strediskom ASUS sa vzťahuje záruka do konca záručnej doby na celý výrobok. Ak chcete uplatniť reklamáciu v rámci tohto servisného balíka, musíte poskytnúť vysvetlenie, kde a kedy k incidentu došlo, ako aj podrobný odpis incidentu. Ak tieto informácie alebo požadovanú dokumentáciu neposkytnete, reklamácia bude zamítnutá. Podmienky Záruka musí byť zakúpená a aktivovaná do 6 mesiacov od zakúpenia vášho produktu Asus.

Dodatočné parametre

Kategória: Rozšírenie záruky
Záruka: 6

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola